Serious Emojis & Text

Copy & Paste Serious Emojis & Symbols ᗜ˰ᗜ | (ಠ.ಠ) | ☠

please stop posting inappropiated stuff! there's children in this site... ty! ૮ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ა
pls note the ai inflicts emotional damage (ᵕ—ᴗ—)
AI Story Generator
completely free, NO signup required (ever), and unlimited!
💀 ≤))≥ _| \_
😑😑😑"( – ⌓ – )
"confetti is a scamming gay cunt that makes ugly ass clothes also her little minions are advertising and spamming to join confettis group.... wtf....???? like confetti hacked them and forced them to spam on everyones groups to join confettis group.... also she copied another persons pants from another group called "kowy" if u look up kawaiicore confetti pastel cutecore fae on classic pants on catalog/marketplace and if u go to confettis group named スプリンクル ୨୧ and look at clothing, youll see a pants named rainbow swirl that is similar to kawaiicore confetti pastel pants from another group called kowy. fucking messed up." WHAT IS THIS!? YOU ARE A CRAZY PERSON!! STOP BLAMING CONFETTI FOR NOTHING!! WHAT DID SHE DO TO YOU WRONG!? PLEASE STOP!! SHE IS GONNA CRY SO HARD AND DELETE HERSELF FROM EXISTENCE!! WHY YOU DO THIS TO HER!? SHE'S SO VERY SENSITIVE AND GONNA CRY SO HARD IN REAL LIFE AND DELETE HERSELF! STOP BULLYING HER!! #JUSTICEFORCONFETTI
ଘ(੭ˊᵕˋ)੭* ੈ
(Ik someone made something like this, but here's a bit of my version!) You searched up for some drama? Alright, but before you scroll down check it out, you might want to see this first! ₊˚ ✧ ‿︵‿୨୧‿︵‿ ✧ ₊˚ Popcorn... Free, you're really gonna need it ₊˚ ✧ ‿︵‿୨୧‿︵‿ ✧ ₊˚ Soda... Don't slurp too loud when it gets intense! ₊˚ ✧ ‿︵‿୨୧‿︵‿ ✧ ₊˚ Cotton Candy... It's gonna up your sugar ₊˚ ✧ ‿︵‿୨୧‿︵‿ ✧ ₊˚ Other... ANY FOOD IN THE WHOLE WIDE WORLD THAT YOU LIKE It's free, ENJOY!
૮₍•᷄ ࡇ •᷅₎ა
(⊙ _ ⊙ )
⚠★‼
😐
what r ya'll yappin about there ain't no horny people on here 😭 get over urselfs and let us find some damn aesthetic emojis or whatevs
(•_•)⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝
Your votes help make this page better.
With great power comes great responsibility!

Related Text & Emojis

If you'd like to report a bug or suggest a feature, you can provide feedback here. Here's our privacy policy. Thanks!
AI Story Generator - AI Chat - AI Image Generator Free