Should Emojis & Text

Copy & Paste Should Emojis & Symbols 𝐇𝖾𝗒 𝗌𝗍ⱺρ 𝗍ɦ𝗂𝗌 ρᥣ𝗌❌🦌💳🐊🤞 | what the hel

𝐇𝖾𝗒 𝗌𝗍ⱺρ 𝗍ɦ𝗂𝗌 ρᥣ𝗌❌🦌💳🐊🤞
╔═╦╗╔╦╗╔═╦═╦╦╦╦╗╔═╗ ║╚╣║║║╚╣╚╣╔╣╔╣║╚╣═╣ ╠╗║╚╝║║╠╗║╚╣║║║║║═╣ ╚═╩══╩═╩═╩═╩╝╚╩═╩═╝
🎲🧽🥇🖖😑🥇✍◀🥈🏊🖐🆙🈺☝🍌🆑💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
⋆ try it! make cute stories ・゚࿔
AI Story Generator
completely free, NO signup required (ever), and unlimited!
﷽ᶠYͧoͨᵏu⩇⩇:⩇⩇ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـ♡ﮩ٨ـﮩﮩ٨ـᶠYͧoͨᵏu˙✧˖°📷 ༘ ⋆。 °⎚-⎚☾𖤓˙✧˖°📷 ༘ ⋆。°👩🏻‍🎨`♡´✩°。⋆⸜☕🍂🧺🧸ℒ𝓸𝓿𝒆 𝔂𝓸𝓾☆ ★ ✮ ★ ☆𖦹 ׂ 𓈒 🐇 / ⋆ ۪🎐🫧🦋🧿💠🌀☠︎︎༒︎✞︎🕸𖤐👁️⃤༼ つ ◕_◕ ༽つ༉‧₊˚🕯️🖤❀༉‧₊˚.राधे कृष्ण୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ!ඞyou are gඞy「✦𝐍𝐚𝐦𝐞✦」𓅰

Related Text & Emojis

🥂 this 💤is
∩――――∩ || ∧ ヘ  || || ( ´ ー`) 。°(zzz) |ノ^⌒⌒づ` ̄ \ ( ノ  ⌒ ヽ \ \  || ̄ ̄ ̄ ̄ ̄||   \,ノ||
(ᴗ_ ᴗ。)ᶻ 𝗓 𐰁
⠀⣠⠖⢫⡭⠉⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠻⠻⠯⠍⢍⠓⢦⡀ ⣼⣁⠐⣿⡋⣉⣉⣛⣈⠉⠉⣁⣉⣙⣛⣛⣙⣋⣀⣉⣁⣀⠈⠉⠩⢉⣉⣉⣁⠉⠉⠉⣉⣉⣁⡀⠉⢉⣀⣈⣉⠀⠀⠉⠑⣛⢊⣉⣀⣈⣉⠀⠀⠉⣉⣀⣈⠉⠱⠖⠙⢈⠚⢃⢳ ⡇⣿⠆⢿⠁⣵⣫⡭⠭⣭⣙⣯⢭⡭⡏⢫⠬⣭⢫⡭⠭⠭⣭⣥⡴⣼⣫⡭⠭⣥⣀⠦⣛⣭⠭⢭⣔⣒⣭⠭⠭⢭⣍⡠⢪⡭⣭⢻⡭⠭⠭⢭⣅⡴⢸⣭⡭⠭⠭⢭⡄⡄⠀⠀⠈ ⣷⢸⡇⢸⡬⡟⢁⣴⠶⢤⡿⡇⠀⡇⣄⢸⠀⢸⢸⠀⣴⣶⣦⠈⢳⡟⠁⣴⠶⢤⣟⡾⠋⣠⠴⢦⣨⣿⡇⢠⡶⣤⡄⢹⣼⠀⢸⢸⠀⢰⣶⣦⠀⢹⢸⠀⢰⣶⣤⣴⢇⠀⠀⠀⡄ ⣿⢸⡆⠘⠀⠳⣄⣉⠙⠳⣮⡇⠀⡇⢛⢸⠀⢸⣼⠀⣉⣉⣉⠰⢿⢳⣄⣉⠙⠳⣾⡇⢰⡇⢚⡇⠉⢸⡇⠸⠷⠾⠃⣰⣿⠀⢸⢸⠀⢈⣉⣉⠀⢾⣸⠂⢈⣉⣉⣹⠈⠀⠀⠀⡇ ⡿⢸⠇⣸⡔⡾⠲⠭⠿⠂⣸⢷⡀⠻⠴⠟⢀⡿⢹⠀⠻⠿⠿⠃⢸⡿⠳⠭⠿⠂⣸⢷⡀⠻⠦⠶⠛⣾⡇⢰⡶⣦⠘⢯⣸⠀⢸⢸⠀⠸⠿⠿⠇⢈⣿⠀⠸⠿⠿⠿⡎⡆⠀⠀⡇ ⡟⢈⠀⢹⠀⣝⠲⠦⠶⢚⡫⠆⣙⠲⠴⠶⡛⠵⡘⠖⠒⠒⠒⢚⠯⣝⠒⠦⠴⢚⡫⠲⣝⡲⠦⠶⣚⣉⠳⠾⠃⢌⡳⠾⠛⡶⠾⣘⣓⠒⠒⠒⠒⡫⢘⠖⠒⠒⠒⠶⢇⠃⣤⠀⣀ ⢳⡘⠀⠙⡇⠰⠌⠙⠁⠀⠀⠀⠉⠉⠲⠁⠀⠀⠈⠋⠉⠈⠁⠀⠀⠠⠼⠉⠁⠀⠀⠀⠈⠁⠰⠁⠀⠀⠉⠉⠁⠈⠉⠁⠉⠁⠘⠀⠉⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠉⠉⠉⡁⠀⠁⠀⠁⠠⡸ ⠀⠻⢦⣉⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⢘⣠⠖⠁
Stop fighting.. 😨This is literally a website where you find cute emoji combos and yall out here fighting?
⠀⠀⢀⣀⣠⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣤⣄⣀⡀⠀⠀ ⠀⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠀ ⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀ ⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡆ ⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠈⠛⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇ ⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⢈⣹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇ ⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⢀⣤⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇ ⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⣴⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇ ⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀ ⠀⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠀ ⠀⠀⠈⠉⠙⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠋⠉⠁⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⠶⠛⠉⠉⠉⠉⢟⡒⠲⠤⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣟⣹⣗⡀⠈⠙⢶⡄⠀⠀⠀⠀⢀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠀⣀⣀⣀⡀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡾⢁⣤⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡋⣿⡿⣷⠀⠀⠙⢦⡀⣠⠞⠋⠉⠛⢦⡀⠀⠀⢀⣴⢿⣿⣿⡿⠿⢟⡓⣦ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⠁⣯⣴⢤⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠘⠷⡼⠿⠃⠀⠀⠀⠈⢿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠻⣆⠀⠸⣧⢸⣿⡷⢶⡟⠉⠙⠛ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⡇⢸⠫⣿⢰⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢹⡆⠀⢹⡟⠉⠀⠀⢿⡀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡄⠈⠓⠚⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⡀⠀⢿⡀⠀⠀⠈⣧⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠞⠋⠉⠓⠶⣼⡇⠀⠀⠀⠀⠀⢷⣄⣠⠴⠖⠛⠻⠆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡆⠀⢀⠀⠀⠀⠀⠈⣧⠀⠈⣧⠀⠀⠀⢹⡄⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠘⢿⡄⠀⠀⠀⠀⠈⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠈⢧⠀⠀⠀⠀⠘⣇⠀⣿⠀⠀⠀⠀⣧⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢳⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾⠁⠀⠀⠸⡆⠀⠀⠀⠀⠹⣄⡿⠀⠀⠀⠀⣽⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠀⠙⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠃⠀⠀⠀⠀⠻⣦⠀⠀⠀⠀⠉⠁⠀⠀⠀⠀⡏⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣟⣇⠈⢻⡄⠀⠀⠀⢿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣇⠀⠀⠀⠈⠛⠦⢤⣀⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣠⠶⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⢳⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⠇⠀ ⠀⠀⠀⣀⣤⣿⠷⠋⠙⠂⠐⣷⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠀⠙⢷⣄⣀⡀⠀⢀⣴⠏⠀⠀ ⠀⢠⣿⣽⣭⣿⠄⠀⠀⣀⡴⠿⢷⡀⠀⠘⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣿⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣾⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠉⠉⠀⠀⠀⠀ ⣴⢟⣩⣤⡴⠦⣴⣶⠞⠉⠀⠀⠈⣧⠀⠀⢿⠀⠀⠀⠀⠀⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠛⠿⠿⠋⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣤⣼⠆⠀⠀⠀⠀⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⢻⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⡟⢸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
❤️💬🔔
why yall gettin rowdy on an emoticon site bruh i just want cute shit for my spacehey......⛔⛔⛔⛔⛔
(づ˶•༝•˶)づ𓍢ִ໋🌷͙֒
shut the fuck up about the damn horny people and let me get my fucking emoji combos. the shits are taking up the fucking space.💀
“s-stop aruguing!” shut the fuck up im trying to find symbols dumbass ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⡴⠒⠋⠉⠭⠓⠲⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡼⡋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣀⣀⣀⣀⠀⡼⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣾⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡤⠶⠛⠋⠁⠀⠀⠀⠁⠹⠝⠛⠢⢤⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⠞⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠑⢨⠛⢦⣄⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⢀⡴⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠑⠲⣌⠙⢦⣰⠿⠋⢀⣀⡠⠴⠶⠒⠚⣫⣽⣯⣉⡛⠒⠲⠶⣤⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⢀⣴⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣶⢻⣶⠚⠋⠁⠀⢀⣠⢤⣾⡿⠟⠛⠻⢿⣤⣀⣀⠀⠀⠉⠓⠢⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⢀⡞⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣾⣧⠀⠚⠉⠉⠁⡿⠋⠀⠀⠀⠀⠈⠀⠀⠉⠛⠲⣤⢀⠀⢀⣽⣶⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⣾⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠓⠒⠲⠦⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠽⡇⠀⠀⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢹⠿⠻⢿⣿⣗⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⢸⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠓⠦⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⡀⠀⠀⠀⢀⣠⣤⣂⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣿⣿⠈⠳⡄⠀⠀⠀⠀ ⣸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠲⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⢠⣿⠟⠉⠀⠈⠓⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⠛⠀⠀⠙⣆⠀⠀⠀ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠐⢦⡀⠙⢦⡀⠀⠀⠀⠀⣼⠁⠀⠀⡾⠁⠀⣠⣀⡀⠀⠈⣧⠀⠀⠀⠀⣠⡴⠖⠦⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣧⠀⠀ ⢿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⡀⠙⢦⡀⢀⡴⠃⠀⠀⢰⠃⢠⡞⠙⣿⣿⡆⠀⠸⡆⠀⠀⣼⠃⣅⣀⣀⠀⠉⢳⡄⠀⠀⠀⠀⠸⣆⠀ ⢸⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⠶⠤⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⠀⢻⡉⠐⠓⠒⠤⢼⣀⢸⣿⣶⣿⣿⣿⠀⢀⡇⠀⠀⡇⣾⠛⢻⣿⣧⠀⠀⢹⡀⠀⠀⠀⠀⠹⡀ ⠘⣦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠙⠲⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠣⠘⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠛⢿⣿⣬⣿⠃⠀⣼⠁⠀⠀⣷⣿⣷⣿⣿⣿⠀⠀⠀⣷⠀⠀⠀⠀⠀⡇ ⠀⠻⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠳⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⣇⣠⠤⣤⣀⡀⠀⠀⠀⠻⡉⠁⢀⡴⠁⠀⠀⠀⠘⣿⣿⣇⣿⡟⠀⠀⢂⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠁ ⠀⠀⠹⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠤⡈⠻⣦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠟⠁⠀⠀⠀⢻⡙⠂⠀⠀⠀⢹⠔⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢎⡉⠁⢀⣠⠤⠾⠦⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠘⢦⡶⣤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⢆⠈⢧⣀⣀⣠⡤⠞⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣄⠄⠀⠀⠘⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣹⠞⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠳⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⡀⢸⠉⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣷⢦⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠀⠀⣀⣤⣤⣀⠀⠀⠀⠀⠀⡀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠶⣄⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣳⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⠽⣿⣆⠈⠙⠲⠦⣄⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣈⡵⠞⠁⠈⠁⠀⠀⠀⢀⠇ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠓⠲⠤⠤⠤⠴⠖⠺⣏⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⢿⣿⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉⣿⣿⠟⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡾⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢹⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠾⡟⠻⢿⣷⣶⣤⣄⣀⣀⣤⣾⣿⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⣿⠁⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠻⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣄⠀⠻⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⡽⠃⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢷⣄⣘⣦⣿⣿⣿⣿⡿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡿⠁⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠿⠿⠿⠿⠟⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠋⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠲⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⠦⠖⠒⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⡴⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠦⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡴⠞⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠛⠲⠤⢤⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣠⠴⠷⠚⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
(づ ᴗ _ᴗ)づ♡
STOP PUTTING TEXT EVERYWHERE YALL ITS ANNOYING WE'RE JUST TRYING TO LOOK FOR CUTE COMBOS 🚨
“there could be little kids on here looking for symbols” WHAT ABT SILLY LITTLE TEENAGERS JUST WANTING TO LOOKS AT STARS IN PEACE 😔😔
literally stfu im jst looking for symbols it was funny but atp no body cares let the children go through this stupid app idgaf theres a thumbs down for a reason?? like
GUYS U NEED TO STOP SAYING 'y2k' OR 'cute' FOR UR RANTS OR RAMBLES OR WHATEVER. JUST STOP. H,♓,𓎆𓎅❌
How about everybody stop typing and find you little emoji combos and go on about our day?
₊✩‧₊˚౨ৎ˚₊✩‧₊ if you're gonna argue, make your own section insted of filling ours ₊✩‧₊˚౨ৎ˚₊✩‧₊
⋆。‧˚ʚ♡ɞ˚‧。⋆ stop talking about the inappropriate stuff and slit ₊✩‧₊˚౨ৎ˚₊✩‧₊🚫
stop the weird p0rn stuff on here. I'm literally 11 years old and just tryna find some cute koamojis. spread this message for no p0rn!! please(ㅅ´ ˘ `)
okay but like I’m 11 I already knew all the sh!t I saw when I looked up “uwu” and instead saw some…. 🙃 but anyway point #1: you don’t specifically have to search these things up to find them! #2: stop spamming this place with writing 😕 Okay, ik thats kinda hypocritical considering that I’m writing this, but can everyone just stfu?? like I’m out here looking for aesthetic sh!t and y’all trying beat eachother up, like the “thorny” people ain’t gonna listen! ik that its wrong, but what do you think spreading a chain message will do about it? seriously, I appriciate the effort, but its not doing anything 😬
''Don't put curse words, Or gross stuff, Theres kids!'' Honestly, I agree. But yall gotta stop, I mean some of them are bad don't get me wrong, but some have warnings on them and some curious 8 yr olds have the ability to unblur it. So whoever says this 'There kids' blah blah blah, Just remember people have free will, sooo- 🖐️
‧₊˚ ☁️⋅♡𓂃 ࣪ ִֶָ☾. 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐥𝐨𝐠 ! ‧₊˚ ☁️⋅♡𓂃 ࣪ ִֶָ☾.
can yall stfu im tryna look for cute emojis and yall filling the site with shi nobody cares about be quiet ⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡
you all just have to stfu abt the h*rny ppl, you cant stop them and they’ll get their karma and learn their lesson, and can you stop being so immature.
can we ALL stfu? 😭 both the "throny people go away" and the ppl telling them to stop. they have so stop spamming this website
WHY ARE YALL BEEFING ON AN EMOJI WEBSITE 😭😭
୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀˖⁺‧₊˚ ♡ ˚₊‧⁺˖
˚˖𓍢ִ໋🌷͙֒✧˚.🎀༘⋆‧₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡✩°。 ⋆⸜ 🎧✮* ੈ ♡ ⸝⸝🪐 ༘ ⋆ *ੈ✩‧₊˚ ★🎸🎧⋆。 °⋆★🎸🎧⋆。 °⋆🎀🪞🩰🦢🕯️🎀🪞🩰🦢🕯️˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚ 🎀🪞🩰🦢🕯️˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚🤎🧸🍂୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀༉‧₊˚🕯️🖤❀༉‧₊˚.☾⋆⁺₊🎧🌅✨𓍢ִ໋🌷͙֒☾⋆⁺₊🎧🌅✨𓍢ִ໋🌷͙֒♡₊˚ 🦢・₊ ♪ ✧♡₊˚ 🦢・₊ ♪ ✧☕🍂🧺🧸˚ ༘ ⋆。˚ ✧ ˚ ༘ ⋆。˚˚ ༘ ⋆。˚ ✧ ˚ ༘ ⋆。˚☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★ ☆☆ ★ ✮ ★ ☆
∧,,,∧ ( ̳• · • ̳) / づ♡ "𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘰𝘳 𝘯𝘰𝘵, 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪 𝘤𝘰𝘮𝘦." 𝘤𝘳𝘦𝘥𝘴: @𝘭𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯𝘰𝘳𝘢𝘮𝘢 𝘰𝘯 𝘳𝘰𝘣𝘭𝘰𝘹!
y'all, don't post inappropriate things here, there are kids on this site...😕
y'all dirty af this is supposed to be a cute website stop with the nsfw!! (╥﹏╥)
im achild and the beef on here is just getting in the way, im just tryingto find symbols stop!
˚˖𓍢ִ໋🌷͙֒✧˚.🎀༘⋆‧₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡✩°。 ⋆⸜ 🎧✮* ੈ ♡ ⸝⸝🪐 ༘ ⋆ *ੈ✩‧₊˚ ★🎸🎧⋆。 °⋆★🎸🎧⋆。 °⋆🎀🪞🩰🦢🕯️🎀🪞🩰🦢🕯️˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚ 🎀🪞🩰🦢🕯️˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚🤎🧸🍂୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀༉‧₊˚🕯️🖤❀༉‧₊˚.☾⋆⁺₊🎧🌅✨𓍢ִ໋🌷͙֒☾⋆⁺₊🎧🌅✨𓍢ִ໋🌷͙֒♡₊˚ 🦢・₊ ♪ ✧♡₊˚ 🦢・₊ ♪ ✧☕🍂🧺🧸
I'm tired of this drama, I just wanna look for cute things,, not arguments 😭😭😭😭😭😭😭😭🙄🥲🫠
˗ˏˋ ꒰ ♡ ꒱ ˎˊ˗✰.୭ 🧷 ✧ ˚. ᵎᵎ 🎀༉‧₊˚🕯️🖤❀༉‧₊˚.☆‧₊˚ ☁️⋅♡𓂃 ࣪ ִֶָ☾.⋆˙⟡ ♡𓍢ִ໋🌷͙֒✧˚ ༘ ⋆。˚♡⋆˙⟡ ♡☾☼❤;༊˗ˏˋ ꒰ ♡ ꒱ ˎˊ˗‧₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡✩°。⋆⸜ 🎧✮✩♬ ₊.🎧⋆☾⋆⁺₊✧‧₊˚ ☁️⋅♡𓂃 ࣪ ִֶָ☾.
why tf are people arguing on here like its twitter or smth, this is a emoji combo site for God's sake😭😭
yall stfu or smthin rn no one even gives a sht abt ur awareness nobody wont be like "Omfg i didnt know this or that im gonna change it into innocence" like bish theres kid on the platform ik - ik but srsly, theres also dirty minded kids doing it too ❕❕
can yall stfu already.. nobody is seeing that shi unless you search for it, the only weirdo is U dawg 😭😭 ain't no clueless kid gon search that up unless they wanna see it, who's gonna stop them from seeing it? anyways free symbols n shiiii >_0 ⚝ ꒰ ͜͡ o ͜͡ ꒱ ◜◡◝. 𑁥౿ ⫘⫘ ◟◞ 𓎟𓎟 ⌓⌓ 𓆩 𓂋 𓆪 ꒱ ⸝⸝
Thorny people, get out of here. There could be little kids just trying to find cute kaomoji's, then see your horrible stuff. Copy & Paste this, and Submit it to spread the message #bekind #stopthethornys 02/16/2024 :3
........................... .................................... .............................................. ......... .............. ....... . .... pls don waste ur time here scrolling this 🐾
Hey guys! Just wanted to clear sm up ૮₍ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ₎ა But none of the kids on here are seeing "it" unless they search it up! But if everyone keeps talking about it telling people to stop (Yeah im sorry Im saying to stop too but for everyone to stop just to clear things up ^^) But anyways, if everyone keeps talking about it the kids will get curious and will end up searching it!
ok the "why is everyone fighting on here" is getting overused, hb we all just shut up and look for our symbols ⸜(。˃ ᵕ ˂ )⸝♡
Yall need to chill, idgaf about what shitty corn yall post just PLEASE IM BEGGING YOU KEEP IT ON THE RIGHT HASHTAGS NOT “Aesthetic” OR “Cute” LIKE ACTUALLY BRO-
"Oh stop posting innapropriate things on here!" "Theres kids on here" "Guys stop posting that!" Yall better quit arguing like omg no one wants to hear abt the 10-11 yr olds finding things that they shouldnt. Its literally their fault. Literally nobody cares abt whatchu gotta stay its not gunna stop nun. There's literally a warning for a reason like damn.
ON GOD SHUT UP ABT THE HORNY PPL WHAT 9 YR OLDS ARE GONNA BE ON EMOJISYMBOLS.COM AND THE HORNY PPL WONT EVEN LISTEB MY GAWWD CLOSE YA MOUTH 😭😭😭 REPLY: nah bro u stop.. i do have a cousin who looked at it, and ur the one who’s being all main character ahh so u stfu
CAN YALL STOP POSTING PxRN ON HERE IM 9 AMD IM LOOKING FOR GENDER SYMBOLS, HELLO KITTY,SOUTH PARK, THERIAN OR FURRY SYMBOLS. AND I LOOK UP FURRIES AND SEE BOOBS AND BODY FLUIDS. 🧑🏿🧑🏼‍🦲
STOP SCROLLING !! thanks for stopping, okay.. I wasn't gonna get involved with this "drama" but I just wanna say this: STOP. IF YOU'RE THINKING ABOUT WRITING A COMMENT, DON'T. THE ONLY WAY FOR THIS "DRAMA" TO STOP IS IF WE ALL JUST STOP POSTING COMMENTS ABOUT IT. YOU CAN POST OTHER THINGS THAT ARE ALLOWED ON THIS APP, THAT'S PERFECTLY FINE, JUST NO DRAMA, PLEASE! LET THESE LITTLE KIDS AND TEENS OR WHOEVER THESE PEOPLE ARE, TO JUST COPY THEIR CUTE EMOJIS AND LEAVE. CAN WE JUST AGREE ON ONE THING? DON'T POST ANY COMMENTS AFTER THIS. PLEASE. thank you for reading, enjoy finding your emojis. ^^ <3
to yall are saying it's not a kids website.i don't think k the 7 year Olds on here are gonna know what it means then get traumatized, anyways bye imma go make cat emojis :)
✦ y'all realise people gon be looking at what horny means? they're gonna learn it on way or the other. you ain't a cyber officer. ain't no one care what you're doing cause it's not helping. you're jus spammin everyone with stupid msgs.
Why tf are r34 artists out here making weird ahh emoji combos anyway? like mf go touch grass !! ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧ pintrest: ₊˚✧ | Stella star discord: most_sane_tmf_fan youtube: star_the_silly! [might change the name to "stella_star!"]
Thorny people, get out of here. There could be little kids just trying to find cute kaomoji's, then see your horrible stuff. Copy & Paste this, and Submit it to spread the message #bekind #stopthethornys 12/17:2023😮‍💨🗿😎
IM TRYING TO FIND EMOJI COMBOS NOT YOUR P#RN SH1T SO THORNY PEOPLE GET TF OUTTA THIS WEBSITE AND GO TOUCH SOME GRASS
why yall acting like children. there is going to be nasty shit all over the Internet, get over it. some of us jus want bios 🤔😭 (coming from a minor)
𝓫𝓻𝓸 𝓱𝓮𝓵𝓹𝓹𝓹 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪 𝓸𝓷 𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓲𝓼 𝓻𝓮𝓪𝓵...𝓫𝓾𝓽 𝓱𝓸𝓷𝓮𝓼𝓽𝓵𝔂 𝓲 𝓪𝓰𝓻𝓮𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓹𝓵 𝓽𝓻𝔂𝓷𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓹 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓼𝓽𝓾𝓯𝓯 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓮𝓫𝓼𝓲𝓽𝓮 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓴𝓲𝓭𝓼 𝔀𝓪𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓰𝓮𝓽 𝓮𝓶𝓸𝓳𝓲 𝓬𝓸𝓶𝓫𝓸𝓼 𝔀𝓱𝔂 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓹𝓸𝓼𝓽 𝓼𝓽𝓾𝓯𝓯 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓸𝓷 𝓱𝓮𝓻𝓮. 𝓲𝓽𝓼 𝓶𝓮𝓪𝓷𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓬𝓾𝓽𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝔀𝓮𝓲𝓻𝓭..>ᴗ< ≽^•⩊•^≼
i would appreciate it if you guys would just please stop arguing? it is very annoying ໒꒰ྀི´ ˘ ` ꒱ྀིა
Thorny people, get out of here. There could be little kids just trying to find cute kaomoji's, then see your horrible stuff. Copy & Paste this, and Submit it to spread the message #bekind #stopthethornys 01/21/2024 >.<
WHY IS THERE SMUT HERE THERES KIDS ON THIS PLATFORM 😭
⡿⠿⠿⠿⠿⠟⠟⠿⠯⠿⠿⠽⠿⠿⠽⠿⠿⠿⠽⠿⠿⠿⠽⠿⠭⠿⠿⠿⠽⠿⠿⠿⠟⠿⠟⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿⠿ ⡟⠰⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣀⣀⣀⣠⣀⣀⣠⠄⠢⠤⠂⠖⠒⠲⠆⢄⠤⠒⠐⡆⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⡆⠀⠀⢸ ⡇⣀⣠⣖⡖⣚⣦⣿⢆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⡇⠀⢰⠀⠀⠀⠀⣰⠋⠁⡀⠀⠀⠀⠀⠀⡴⡄⠀⠁⠀⠀⢸ ⡇⢰⡝⠇⢠⠀⣤⠈⢿⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠀⠉⢹⠃⠀⡏⠐⠛⠀⠀⢸⠐⠒⡚⠒⢀⡤⡄⢸⠋⠁⠀⡇⠀⠀⢸ ⡇⣈⠛⣄⠙⠒⢲⣳⠃⣽⠀⠀⠀⠀⣀⠤⠖⡇⠀⠀⠀⡅⠈⠓⢺⠒⠒⡗⠒⠂⠐⠒⠋⠀⠀⠃⠀⠧⠴⠃⡞⠀⠀⠀⡆⠀⠀⢸ ⡇⠇⠀⡘⣧⡴⣿⢷⣀⣘⣤⡖⠯⣄⡤⠔⠋⠁⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡃⠀⠀⢸ ⡇⠀⠈⢉⡇⢧⠙⠛⠂⠉⠉⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡧⠄⠤⠤⠄⣀⣀⣀⢀⠠⠤⠤⠀⠤⣄⣀⣄⡤⣀⣀⣀⣀⣈⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⢠⠃⠀⠀⢳⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠀⣀⡤⠤⣄⡀⠀⣀⣀⣀⣀⠀⠀⡤⠤⠤⠴⣇⠀⠀⠀⣸⠀⠀⠀⢸ ⡇⠸⠥⢄⣀⣀⣀⠙⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣜⣈⣈⡒⠂⠠⠀⡀⣀⡤⠤⠬⠥⠄⠯⠓⠂⠀⠦⠤⠠⠤⠷⠀⠀⠀⢸ ⡇⢀⣀⡇⠀⢳⡤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡤⠤⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⢸⠀⠀⠀⠀⠖⠒⠦⡄⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠤⠬⢇⡼⠤⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⡇⠀⠀⠀⡇⠀⠀⢉⡩⠤⠼⠀⠀⡖⠓⠒⠛⠦⡄⠀⠀⠀⠀⡃⠀⠀⠀⠂⠀⢸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸ ⣷⣶⣶⣶⣶⣶⣶⣷⣷⣿⣾⣾⣿⣿⣷⣿⣿⣾⣿⣷⣿⣷⣿⣿⣾⣾⣿⣷⣿⣿⣿⣾⣿⣷⣷⣿⣾⣿⣾⣿⣷⣷⣿⣿⣿⣾⣶⣶
stop posting stuff that says “stop posting porn!!!”. stfu. ive never seen porn on here. like girl. ur the problem now .
𝓕𝓾𝓬𝓴
∧,,,∧~ ┏━━━━━━━━━━┓ ( ̳• · •) ̳ ~ ♡welcome to the desc! ♡ / づ ~┗━━━━━━━━━━┛ ⊹ 🌸 ๋ ˖ ⪩ ៶៸ ๋࣭🍥 ,, ˖ ʚ💮ɞ ࣪˖ ⸝⸝ ৎ୭ ⊹⠀ ๋⠀𝅄 𓂃 ๑ ࣪ ˖ ✧ ๋ 𝅄 𓂃 ⊹ ♡♡ ̲ ̲ 𝅄 ๋🧼 ˖ 𝐄𐓣𝗍𝖾𝗋𝗂𐓣𝗀 【 your name 】’ s desc 。 。 。 ᶻz 𝅄🍧ɞ ࣪˖ 𝅄૪ ៶៸ ๋🌷𝅄 𝐒υ𝖼𝖼𝖾𝗌𝗌𝖿υᥣᥣ𝗒 𝖾𐓣𝗍𝖾𝗋𝖾ᑯ ! ,, ๋🍥𝅄 ᐢ..ᐢ ୨୧ 𝅄💮 ๋ ᶻz ៶៸【 your name 】 ๋ 𝅄๑ ᐢ🧼𝅄 ੭ 𔘓 ៶៸ ๋🌸𝅄【 content you make 】𝅄ഒ ๋ ,, ๋ 🏩𝅄 ๋␥𝅄 🍧៶៸ ⊹ 𝅄 𝐒๑𝖼𝗂αᥣs ๋ 🧼 ױ 𝅄♡゙ ๋ 𖣯 ,, 🌸𝅄 ︵【 𝅄 𝐒๑𝖼𝗂αᥣ 】︰Link ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 💞𝅄 ︵【 𝅄 𝐒๑𝖼𝗂αᥣ ๋ 】︰Link ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 💮𝅄 ︵【 𝅄 𝐒๑𝖼𝗂αᥣ 】︰Link ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 🍧𝅄 ︵【 𝅄 𝐒๑𝖼𝗂αᥣ ๋ 】︰Link ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 🍥𝅄 ︵【 𝅄 𝐒๑𝖼𝗂αᥣ ๋ 】︰Link ꒱ 𝅄ഒ ๋ ⊹ ⁺  ﹒  ⁺ ﹒  ⁺  ﹒ ⊹   ﹒  ⁺  ﹒ ⊹ ๋␥𝅄 🍧៶៸ ⊹ 𝅄 Info ๋ 🧼 ױ 𝅄♡゙ ๋ 𖣯 ,, 🌸𝅄 ︵【 𝅄 Info 】︰Info ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 💞𝅄 ︵【 𝅄 Info ๋ 】︰Info ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 💮𝅄 ︵【 𝅄 Info 】︰Info ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 🍧𝅄 ︵【 𝅄 Info ๋ 】︰Info ꒱ 𝅄ഒ ๋ 𖣯 ,, 🍥𝅄 ︵【 𝅄 Info ๋ 】︰Info ꒱ 𝅄ഒ ๋ ⊹ ⁺  ﹒  ⁺ ﹒  ⁺  ﹒ ⊹   ﹒  ⁺  ﹒ ⊹ ⊹⠀ ๋⠀𝅄 𓂃 ๑ ࣪ Thanks for reading! ˖ ✧ ๋ 𝅄 𓂃 ⊹ ⁺ ⊹  ﹒  ⊹ ﹒  ⊹  ﹒ ⁺   ﹒  ⊹  ﹒ ⁺ Credits to @violuette on youtube!
𝗙𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄 𝗺𝗲╰┈➤ on instagram user:- its_artist_ash43

Warning: This item may contain sensitive themes such as nudity.

⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠉⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡴⢶⡤⠶⡏⠁⣀⣤⣤⡶⠶⣤⣤⣿⡿⣝⡯⣽⣷⣦⣤⣴⣂⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡤⠞⠉⣀⡭⠖⠋⣡⠾⣟⣫⡄⢠⣾⣿⣧⣸⣷⣎⠹⢶⣍⡻⣽⣿⣿⣿⣶⣤⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⣶⠟⠉⣠⠞⠟⠉⢀⡔⣋⣡⣟⠁⠀⠀⣼⣿⣿⣿⠉⣿⣿⡄⠀⢿⣿⣿⣷⡟⢻⣮⣿⣿⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠟⠁⢀⣼⠕⠒⠋⢡⡏⠀⠀⠀⠸⣤⣴⡞⠛⣿⣿⠁⠀⣾⣿⣧⠀⠘⣿⠛⢿⣦⡀⣼⠻⣿⣿⣿⣶⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⢠⠶⠚⠁⣠⢞⠽⠁⢀⣀⣠⠞⠀⠀⠀⠀⣀⡇⢨⡷⠀⢹⢿⡄⠀⠻⣿⣧⣾⡟⠿⠀⢸⣿⣿⣮⣀⠘⠿⢿⣿⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⣽⠒⢀⡴⠓⠉⠀⢠⠎⠀⡞⠀⠀⢀⣤⠾⠟⢻⡾⠀⠀⣼⣿⣿⠀⢠⣾⣿⣿⡇⠀⠀⠈⢿⣿⣿⡟⠿⣦⣼⣿⣿⢿⡦⠀⠀⠀⠀ ⠀⣼⠃⢀⡾⠛⠲⢤⡰⠿⠒⠉⠁⡀⠀⠺⠖⣛⣛⣋⡈⠙⠛⠛⠛⠛⠂⠘⠿⠿⡿⣷⣀⡀⠀⣼⣿⣿⣷⣦⣽⣇⠈⢿⣧⣷⣀⡀⠀⠀ ⣴⠇⢀⡞⣱⣶⣶⣶⠶⢶⣾⣭⣥⣬⡓⣾⣭⣤⠈⠛⠉⣩⢭⣉⠛⠛⢛⡶⢤⡀⠈⢁⣤⣴⠖⠲⣶⣶⣰⣶⡶⣾⣷⣤⢼⣏⢹⣷⡀⠀ ⡏⠀⡞⣸⣯⡜⠻⠙⠉⠛⠉⠁⠀⠀⠀⢀⣠⠾⢂⡿⠋⠉⠛⠛⠺⠚⠛⠓⠂⠳⣀⡸⣧⡀⠉⠉⠉⢙⡛⠳⠶⣾⣿⣿⣿⣿⡄⢹⣿⠀ ⡇⢸⢡⣿⣏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣤⡶⠋⢁⣴⠏⠀⠀⣀⡔⠉⠀⠀⣈⣻⣦⡀⣈⣷⣤⠙⠶⣦⣀⡀⠙⠦⡄⠀⠈⠉⣹⣿⣇⢸⣿⣿ ⠇⡇⣼⣿⣿⡆⠘⢦⣀⣤⠖⠛⣏⡴⠃⢀⣾⡿⠴⠖⠋⠉⠁⠀⠀⠀⠁⠉⠙⠻⢿⣿⣿⡇⠀⢱⡈⠙⣲⡶⠞⠀⣀⠤⣿⣿⣿⡜⡟⠛ ⣄⣿⣼⣿⡿⠏⠀⠀⢻⡇⠀⢀⡟⠁⢀⣿⠁⣤⣤⢤⣤⣠⣄⠀⠀⠀⢀⣤⢀⣤⣤⣤⠈⢹⣆⠀⠁⠀⢸⡀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⡿⢁⣥⣤ ⣿⣿⣾⣿⣇⠘⣳⠄⠀⣿⠴⠃⡠⠖⠉⠙⢳⠦⣌⣉⣉⣉⣉⠷⠒⠚⢋⣉⣭⣭⣭⠽⠾⠋⠙⢶⣦⡤⠞⠁⣴⠶⣿⣿⣿⣿⢿⣿⣭⣿ ⠀⠉⠉⢻⣿⣆⢻⣇⠘⣿⡀⠾⠶⠶⠶⣀⢈⣀⡶⢙⣶⣤⣾⣀⣀⣀⣤⣶⣾⣋⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠀⠠⠀⢄⣴⣿⣿⣿⠛⠛⠛⠋⡉ ⠀⠀⠀⠈⢿⣿⣼⠿⣾⡿⠁⠀⢀⣠⣖⣯⠿⠛⠉⠉⠁⢩⣭⣉⣩⡭⠭⢅⡀⠈⠉⠙⠻⠶⣤⣀⠀⠀⠀⢀⣼⣿⣿⣿⠋⢉⣭⠉⠁⠉ ⠀⠀⠀⠀⠈⢿⣿⣇⠉⣷⣄⠂⡤⠿⢯⠤⠊⠉⠁⠂⠨⢯⠤⢠⡶⠂⢾⣿⠆⠥⡼⠿⠷⠶⠶⠿⢦⠄⢀⢤⣿⣿⣿⢋⡇⢸⡇⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⣤⣤⣬⣿⣿⣶⡀⠈⠃⠻⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⠉⠀⠈⠁⠀⠀⠀⠀⠀⣁⡀⠀⣀⣀⡴⠟⣿⣿⣿⣿⡿⠋⣾⢡⣿⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠈⠉⠩⠁⣿⣿⣷⣧⣀⡄⠈⠙⠳⠶⠿⠒⠿⠿⢟⡿⠛⠛⠛⠿⣿⣻⡾⠟⠛⣿⢻⠍⣀⡐⣿⣿⣿⣿⡇⢸⣿⣾⡇⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⡏⠝⣧⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠐⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠛⢦⡀⢛⠠⠀⠀⠀⢹⣿⣿⣿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⢿⣿⣿⠁⠀⠙⠿⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠄⣀⠀⠀⠀⠴⠞⠉⠀⠀⢨⣶⠾⠃⢸⣿⠿⣿⠠⢄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⢀⣤⠖⠋⠁⣼⣿⣇⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢶⣤⡄⠄⠀⠀⣀⣀⣈⣛⣋⠁⠀⠄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢈⡿⠿⢿⣇⠀⠑⡄⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⡾⠁⠀⠀⣰⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠀⠀⠀⠈⠉⠉⠉⠉⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⣷⣼⣿⣦⡀⢱⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⢀⡇⠀⢰⣾⣿⠿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠘⢿⣿⣿⣿⡇⠈⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠋⠁⣀⡀⠙⢿⣑⡂⣀⣀⣀⣀⣀⠀⠀⢀⢀⣀⣀⣀⢀⡀⣀⣀⡀⣀⢀⣀⣀⣀⣀⣀⣀⣀⢀⣀⣀⣀⣀⣹⣿⣿⠇⠀⣀⣀⢀⠀⡀
guys what are you on about ♤~☆
iPhone Screen Recorder as an example: Step 1. Swipe down from the top-right corner of your iPhone screen or up from the bottom screen to open the Control Center. Step 2. Press the cam Recorder button, and wait for the three-second countdown. Step 3. The recording starts and you can exit the Control Center. Go to the YouTube app and play the video you want to save. Step 4. To stop recording, you can press the upper-left recording status bar to stop. Or, go to the Control Center again and press the red Recorder button.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣀⣠⣤⣤⣄⣀⣀⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⠤⠖⠊⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠙⠲⢤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡤⠊⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢦⡀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡜⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢢⠀⠀⠀⠀⠀⢳⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⣸⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠱⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠈⠀⡀⠀⠀⠀⠈⡇⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡰⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⡆⡜⠁⠀⠀⠀⠀⢧⡀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⡀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣤⡂⠀⠇⠱⠀⡀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⢇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢄⡀⢠⣟⢭⣥⣤⠽⡆⠀⡶⣊⣉⣲⣤⢀⡞⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠐⠂⠘⠄⣈⣙⡡⡴⠀⠀⠙⣄⠙⣛⠜⠘⣆⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢦⡀⠀⠀⠀⢸⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠄⠊⠀⠀⠀⠀⡸⠛⠀⠀⠀⢸⠆⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠓⠦⢄⣘⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡠⠀⠀⠀⠀⣇⡀⠀⠀⣠⠎⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⠁⠈⡟⠒⠲⣄⠀⠀⡰⠇⠖⢄⠀⠀⡹⡇⢀⠎⠁⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡇⠀⠀⡇⠀⠀⠹⠀⡞⠀⠀⢀⠤⣍⠭⡀⢱⢸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⣠⠞⠀⠀⢠⡇⠀⠀⠀⠀⠁⠀⢴⠥⠤⠦⠦⡼⠀⢸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣀⣤⣴⣶⣿⣿⡟⠁⠀⠋⠀⠀⠀⢸⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠑⣠⢤⠐⠁⠀⢸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠬⠥⣄⠀⠀⠈⠲⡄⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠦⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢳⠀⠀⢀⣿⡀⠀⠀⠀⠀ ⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠒⠦⠤⢤⣄⣀⣠⠤⢿⣶⣶⣿⣿⣿⣶⣤⡀⠀ ⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠁⠀⠀⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣄ ⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣦⣤⣤⣀⣀⣀⣀⣀⣀⣀⣤⣤⣤⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
➜ . 𖥔 ݁ ˖ + Welcome ! ᐢᗜᐢ I am actually so fucking done with you guys shitting about uncensored nsfw on the website. I have literally seen more of this weird stop posting literal symbol porn on the website rather than actual nsfw itself. I'm pretty sure that shit only comes up when you search for it well enough so please. Stop. °❀⋆.ೃ࿔*:・‧₊˚ ☁️⋅♡𓂃 ࣪ ִֶָ☾.‧₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡𓍢ִ໋🌷͙֒ ᰔᩚ

Warning: This item may contain sensitive themes such as nudity.

im actually giggling reading the things people have written ⚝.𖥔 ݁ ˖
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⣤⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣶⣿⠟⠉⠉⠻⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⡄⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⣾⠿⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣴⣾ ⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠀⢰⠃⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⢀⠀⠀⠀⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣴⣾⡿⠛⠉ ⠀⠀⠀⠀⢧⡀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣾⡿⠟⠁⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣴⣿⡿⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣷⣶⣶⣦⣤⣤⣄⡀⠀⢀⣠⣾⣿⠿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⣠ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⡿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⠶⠞⣿⠟⠋⠉⠉⠙⣻⠿⢿⣿⣿⣿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠁ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⣿⠁⠛⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⠀⠀⠀⠀⣰⠟⠁⢠⡞⠁⠀⠀⠀⢀⡴⠋⠀⢀⡿⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡞⠁⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣼⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⠃⠀⢠⠏⠀⠀⠀⠀⣰⠏⠀⠀⣠⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡥⠤⡀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠠⣇⠀⣠⡏⠀⠀⠀⠀⣼⠁⠀⠀⣰⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⠁ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⣄⣄⣬⣿⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⡶⠋⠀⠀⠀⠀⢸⣧⠀⠀⣴⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⢧⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⡴⡾⠟⣹⡟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣶⣶⣶⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠛⠛⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠳ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣘⠿⠙⠿⢟⡳⣀⡀⡶⠃⠀⠈⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣾⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⡠⣤⣦⣼⣿⠀⠀⠀⣼⢻⢿⢻⣿⣦⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⠀⠀⢀⣀⣀⣀⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣤⣾⣿⣿⣿⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⣠⣾⡿⠋⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠈⢮⡘⠻⣿⣿⣷⣤⡀⠀⠀⠀⠀⢿⣿⣿⣿⣿⡿⠃⢀⡤⠖⠋⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠒⠦⣄⠀⠀⠀⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⡦⣿⠋⠀⠀⠀⠀⡀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⣄⠉⠻⢿⣿⣷⣦⡀⠀⠈⠙⠛⠛⠋⠀⢰⠟⡇⠀⠀⠀⢲⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣄⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⡿⡆⠀⠀⠀⣴⠏⢫⣳⣽⣀⠀⠀⠀⠀⡶⢌⠙⠶⢤⡈⠛⠿⣿⣷⣦⣀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⢫⣄⠀⠀⢡⢷⠀⠀⠀⠀⠀⡶⠀⠘⡆⠀⠀⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⡇⠀⠀⢸⣟⢨⣟⣾⣿⡟⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠈⠛⠦⣝⡳⢤⣈⠛⠻⣯⣷⣦⣀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠋⠁⠀⠛⠦⠤⠤⠚⠁⠀⠀⢳⠀⠀⠀⠈⠛⠿⠿⠿⠟⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⡇⠀⠀⠈⢯⣞⣿⣿⢺⠏⠀⠀⠀⠀⡁⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠱⢬⣓⠦⠀⠙⢻⣿⣷⣢⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡞⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⠆⠀⠀⠀⠀⠀⠚⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠁⠀⠀⠈⣿⠉⢻⣿⣷⣦⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡀⠀⠀⠀⠀ ⣿⡃⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣄⠀⠀⢰⠶⠒⠒⢧⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⢸⡄⢸⡟⣿⣷⣦⣴⣶⣶⣶⣶⣤⣔⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⡂⠀⠀⣠⠀⠀⠿⠷⠁⢀⡽⠀⠀⠀⡄⠈⠙⡷⢦⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠀⢸⡆⢸⡗⠀⣿⠙⣟⣿⣉⠉⠙⠿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⣿⡇⠀⠀⠙⠶⢠⣀⣠⠴⠘⠁⠀⠀⠀⠇⠀⠀⡇⢸⡏⢹⡷⢦⣄⡀⠀⠀⠀⣿⡀⢸⡇⢿⡆⠀⡟⠀⢸⠀⢹⡳⢦⣄⢘⣿⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠂⠀⠀⠀ ⣿⣿⠢⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠾⣿⣿⡷⣤⣀⡇⠸⡇⢸⡇⢸⠉⠙⠳⢦⣄⡻⢿⣾⣧⢸⣧⠀⡇⠀⢸⠀⢸⡆⢠⣈⠙⠺⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⢹⣿⣷⣌⡉⠚⠲⢶⣖⠖⠛⠛⢶⣄⡉⠓⠿⣽⣿⣶⣧⣸⠇⢸⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠲⢮⣝⠻⣿⣷⣷⣄⣸⠀⢸⡇⠀⠈⠁⠀⢨⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠈⠙⠻⢿⣷⣶⣤⣉⡻⢶⣄⣀⠈⠙⠳⠦⢈⡉⠺⢿⣿⣷⣺⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠐⠲⢭⢛⠿⣿⣷⣼⡇⠀⠀⠀⠀⠈⣿⡃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠻⢿⣿⣳⣶⣽⣻⡦⠀⠐⠌⠉⠷⣦⣌⡙⠻⢿⣟⣷⣤⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠳⢫⣻⡇⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⠀⣀⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣄⠀⠀⠀⢀⡏⠙⠛ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠚⠻⢾⣿⣿⣿⣶⣤⣤⡤⣀⣈⠛⠷⣤⣈⠛⠶⢽⡻⢲⣄⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠛⠳⢤⣀⠀⠀⢸⣿⡀⠈⠳⢤⣀⣀⣰⠃⠈⠛⠶⠶⠿⠃⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢈⣿⡿⠛⠉⠙⠚⠚⠻⢷⣦⣄⣩⣿⠶⠖⠛⠛⠛⠛⠛⠛⠿⢷⣶⣦⣄⠀⠀⠀⠀⠉⢻⣶⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠉⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠖⠂⠀⠀⠀⠈⠙⠿⣿⣦⡄⠀⠀⣸⣿⠟⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⣿⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⣰⠊⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠛⢿⣶⣄⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣧⠀⠀⢀⠞⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡠⠙⢿⣿⣇⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡿⠿⠀⠀⠀⠂⠀⠀⠀⠀⠀⠘⡿⠦⠠⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠧⠤⠄⠙⡿⠿⠦⠤⠤⠤⠤⠄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢⌢ ﹉﹉﹉﹉﹉੭୧﹉﹉﹉﹉﹉﹉ ࿁ ⃝🎀⏜ ࣪‎ ‎‎ name + age ㅤ੭୧ㅤ۫ㅤ۪ㅤ 𑂯 ׄ . other other other txt txt txt - quote @idol - . . 🎶 ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍ ⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣⌣ miamiluv for more!
˙✧˖°📷 ༘ ⋆。˚
b|g b|a©k d|©kb|g b|a©k
I've been on here for awhile and have NEVER seen those 'thorny' people everyone's talking about. how about we all just let it go, people who are thorny, annoyed of the thorny, and annoyed of the annoyed of the thorny, let's just post cute emoji combos please and thank you ᘞ ˚ ۪
╱|、 (` - 7 |、⁻〵 じしˍ,)ノ i love these cats istg
⢀⡔⢫⣍⣙⣫⡭⢭⣭⢉⣉⡉⠉⢭⠭⠭⠭⠭⢭⣭⢭⣭⠭⣭⣭⣭⡭⠭⣭⡭⠭⠭⠭⢉⣉⡉⡩⠭⢭⡭⠭⣭⡍⠉⠿⠍⣉⢏⡲⣄ ⡟⡶⢽⠇⢠⠤⠤⢤⣰⠦⠶⣴⠦⠴⠶⠤⠤⠤⠀⠐⡤⠤⠀⠀⠒⡤⠤⠀⣐⡶⠤⠤⠤⢀⠼⠥⣶⠦⠤⠤⠀⡐⡶⠤⠤⠤⠠⠘⠩⢸ ⣷⣷⠨⣰⡟⣉⣭⣹⢾⠉⡏⣸⡏⢹⡏⢩⣭⡉⠳⣽⢋⣭⣍⡷⡽⢋⣩⣉⣳⡏⢉⣭⡉⢲⡏⢹⢹⠉⣭⣍⠙⣆⡏⢉⣭⣩⡇⠃⠀⡀ ⣿⣿⠀⠞⠧⣈⡑⠲⣾⠀⡇⢻⡇⢸⡇⢈⣛⣁⠼⡿⣌⣉⠒⢾⡁⡏⢲⡎⠉⡇⠸⠴⠟⣠⡇⢸⢸⠀⣙⣋⡰⢏⡇⢈⣉⣹⡏⠁⠀⡇ ⣿⠿⢰⠲⣏⠒⠚⣠⢟⢆⡙⠚⣠⠏⣇⣘⣛⣛⣠⢿⡑⠚⢃⡼⣣⣈⠒⢊⣹⣇⣸⠳⣄⣳⣇⣸⣸⣀⣛⣛⣁⡼⣇⣘⣓⣒⣶⡇⠀⠇ ⣏⠀⠰⡯⠒⠭⠍⠓⠉⠒⠯⠉⠃⠉⢪⢉⣉⡉⠊⠑⠨⠍⠙⠊⠁⠖⠉⠙⠒⠨⠭⠈⠊⠉⠍⢩⠒⢉⣉⠉⠑⠉⠊⢉⣉⠉⠑⠀⢀⣰ ⠈⠶⣐⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠀⠐⢒⡠⠊
why are there nsfw images when i search discord bios .. 😓
LMFAO WHAT DRAMA R U GUYS TALKING AB IM JS TRYING 2 FIND SYMBOLS FOR MY ACCS... WTHHH😭😭
⣴⣿⡓⡄⣀⣖⡪⢿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⡎⡇⣹⣯⣾⣿⣟⡿⠀⠀⠀⣠⣴⣶⣿⣿⣷⣶⣄⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠸⣰⢿⣿⡟⣥⡟⠀⠀⣰⣾⣿⣿⡿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠱⡿⢘⠛⠁⠀⢀⣾⣿⣿⡟⠁⣰⣿⣿⣿⡿⠿⠻⠿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠿⠁⠀⠀⠀⣾⣿⣿⠏⠀⣴⣿⣿⣿⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢻⣿⣿⣇⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⢀⣠⣼⣿⣿⡏⠀⢠⣿⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⣿⣿⣿⡀⠀⠀ ⠀⠀⠀⣰⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⢸⣿⣿⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⡇⠀⠀ ⠀⠀⢰⣿⣿⡿⣿⣿⣿⡇⠀⠘⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣸⣿⣿⣿⠁⠀⠀ ⠀⠀⣿⣿⣿⠁⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠻⣿⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣶⣶⣿⣿⣿⣿⠃⠀⠀⠀ ⠀⢰⣿⣿⡇⠀⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠁⠀⠀⠀⠀ ⠀⢸⣿⣿⡇⠀⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠛⠛⠛⠉⢉⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⢸⣿⣿⣇⠀⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⣤⣤⡀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣷⣦⠀⠀⠀ ⠀⠀⢻⣿⣿⣶⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣦⡀⠀⠉⠉⠻⣿⣿⡇⠀⠀ ⠀⠀⠀⠛⠿⣿⣿⣿⣿⣷⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠈⠹⣿⣿⣇⣀⠀⣠⣾⣿⣿⡇⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣿⣿⣿⣿⣦⣤⣤⣤⣤⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠋⠉⠛⠋⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀
๋⭑🛸๋⭑
⣿⣿⣿⡿⣛⢛⡍⡉⢉⡉⠴⣰⣞⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣯⣙⠛⠻⠄⠘⣷⣄⠠⠀⠦⡀⠀⠀⡴⣷⣧⢲⢼⣎⡞⣤⠀⠠⡠⠀⠀⠀⣠⠀⡄⠀⠀⢠⠀⢀⠠⣄⡄⣠⠀⢀⠆⣠⢐⡀⢄⣎⢖⢡⡞⢀⡔⣳⣣⠎⠔⡰⢒⠔⡞⣴ ⣿⣿⣿⣧⣳⢃⠐⠈⡠⢤⡙⡷⡛⢎⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢿⣦⣄⡂⠼⡿⣆⠐⡀⠹⣆⠠⣼⣿⡿⠛⠿⢾⣿⣼⣯⢄⣇⠰⠁⣧⣃⠤⠇⠂⠑⣦⡘⠀⢢⢩⢶⣣⢦⡊⢸⠃⡲⢤⢎⢊⠎⠦⢐⢃⠌⡴⢃⠎⠔⣣⢋⡼⣟⢥ ⢩⢕⣋⠩⠉⠀⡠⢞⣳⣽⣿⠷⣬⣛⣾⣿⣿⣿⣿⡿⢯⣿⣿⣽⣯⣽⡦⠁⠘⣆⢠⡠⢝⣿⣿⠏⠃⠀⠀⠀⠈⠉⠛⢳⣾⡜⠊⢁⠀⣀⣀⣭⠭⢙⡃⠄⢣⡫⢿⣽⡳⢵⣋⡼⣱⡏⠤⣣⠊⢠⠃⢀⢜⠀⡁⠂⡸⠃⣬⠟⣼⣣ ⠍⡎⠀⢀⡴⢻⣴⣿⡿⠟⢫⣞⣿⣿⣿⣿⣟⣷⣿⣸⣸⣿⠛⣿⣛⢋⡔⠙⡄⠹⣧⣣⣵⡟⠛⠀⠀⢠⡆⠀⠀⢀⣰⠾⠟⠒⠛⠛⣻⢟⣉⣠⣤⣔⡻⡆⡼⣡⢛⣭⠾⠛⠯⣿⡿⣊⡴⡅⢠⢃⡬⡕⢀⠐⡠⠚⢠⣼⢋⡾⢳⢱ ⣭⣴⡾⣯⣽⡿⣿⣳⣾⡷⠗⠟⠉⣿⣽⣻⢮⣟⣷⢃⠿⣿⢿⣴⣶⣞⡸⣉⢿⡄⠑⣷⠏⠀⠀⠀⢠⡿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⠿⠋⠉⠀⠈⠙⠿⣷⣷⣷⣧⣪⢿⣿⡀⢌⣷⣫⠞⣐⣳⠋⡴⢤⣥⠾⣡⣽⣿⢵⣫⢒⢫⢣ ⣿⣿⣿⣿⣳⣿⣿⠏⠁⠀⠀⣸⣼⣟⡾⣽⣾⢟⡘⣿⣽⣟⣿⡟⢻⡹⣷⡥⠺⣷⣨⠏⠀⠀⠀⣠⣿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠞⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣟⣿⡿⣿⡮⠺⣿⠚⠻⠷⠛⠿⢿⣭⡷⡿⣿⣿⣿⡵⡚⠋⣄ ⣿⢟⣿⡟⣿⣿⡇⠀⠀⠀⢠⡇⣹⣿⣼⣷⡯⢞⣱⣷⣿⣿⡿⡜⢸⣇⣹⣿⣷⡘⡟⠀⠀⢀⣴⠿⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠈⣇⠈⠳⣤⢹⠀⠀⠀⠀⠀⠌⢣⡽⣜⣿⣿⣟⡷⣙⡩⠄ ⢤⣿⡛⢼⣿⡿⠀⠀⠀⠀⣸⢡⡿⢴⡉⢗⣻⣿⣾⣿⣿⣿⢳⠃⢸⣿⡿⣡⠿⣿⠃⠠⠴⠛⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠛⠀⠀⠙⣿⠀⠀⠀⠀⠐⢐⢡⠺⣕⠺⣷⣿⡿⣭⡓⠄ ⣾⣳⢁⡿⣼⠁⠳⣄⣀⣰⠃⡼⣧⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⢀⣾⣿⣧⣞⠀⠈⠓⠒⠲⠖⠒⠶⢤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡾⠁⠀⠀⠀⠀⢀⢹⣆⠀⠀⢀⠀⡿⠠⠩⢖⡩⣻⣿⠿⠟⡁⢀ ⢷⡃⣼⣿⠃⠀⠀⠀⣉⣾⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⢸⣏⣿⢫⡇⠀⠰⣄⠀⢠⠤⣀⣀⠀⢳⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⡟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠎⠀⠀⠀⡄⠀⡗⢠⠫⣄⣷⣟⡻⠮⢒⡡⠐ ⣓⢟⣫⠁⣠⣤⢾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡆⣼⣾⢻⣾⡇⠀⠀⢻⣷⣌⠛⢦⣀⠉⠀⢻⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡇⠀⠀⠀⠀⣠⡾⢋⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⠂⠀⠀⠀⣼⣱⣿⠀⠷⣄⣿⣶⣷⡭⠕⢂⠤ ⣷⣿⣿⣿⣿⢋⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⠹⣯⢸⢿⡇⠀⠀⡄⢻⡎⠛⢦⣝⠳⣤⣄⢻⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣃⠀⠀⢀⣼⠋⣴⠞⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⠀⠀⠀⠀⢻⡿⣿⢈⠷⣸⣯⢍⡢⠔⡨⣼⣾ ⣿⣿⣿⡿⠏⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠘⣿⣻⠃⠀⠀⠘⣄⢳⡀⠀⠻⣝⣦⣌⣳⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠨⣿⠃⠀⢀⡾⢡⡾⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡟⠀⠠⣀⣒⠋⠛⣽⢧⢺⣿⣛⠭⡰⢜⣯⣽⣾ ⣿⣿⣿⡛⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣿⣦⣾⣿⠀⠀⠀⠀⠈⠂⠙⢤⡀⠈⠙⠻⡟⠻⣿⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠈⠀⠀⡼⠵⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣷⠶⠛⠁⠈⢳⣄⠨⢸⣻⣿⣥⠞⣠⣿⡿⢛⡉ ⣿⣿⡿⢀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣼⣿⣿⣿⣿⣱⣿⣷⣽⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠛⠒⣲⠶⠶⠾⢷⣷⣄⣀⡴⣚⠀⠀⣾⡵⡌⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣠⣴⣾⣿⣦⣄⢀⠢⢑⠠⠙⢎⢸⣿⣿⣿⢷⠿⢫⣾⢁⡄ ⣿⣿⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣿⣿⣿⣿⣿⣻⣿⣿⣿⣿⣣⣟⣾⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠻⢿⣻⡿⣿⣿⣿⠟⠁⠀⢸⣗⣧⠀⢀⣀⣤⣴⣶⡟⣛⡉⢄⣠⣲⠡⢨⠻⣦⣃⠀⢢⡐⢺⣿⣟⣥⢃⣳⣿⢇⠾⢱ ⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⢟⡮⢱⣿⣿⣿⣿⣷⣻⣿⣿⣟⡷⣻⣽⣾⣿⣿⡎⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠙⠉⠷⡄⠐⠀⣤⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣿⣿⣿⣷⣴⣧⣬⣥⣴⣶⣲⠉⢖⠰⣹⣿⢟⠎⣸⢛⡁⠈⢠⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣍⢻⢃⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣽⣿⡿⣽⣻⣽⡷⣿⣿⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⠁⠀⣾⡏⣝⢻⡛⢟⣻⡿⢯⢟⡿⣾⣭⣯⣧⣭⣿⠿⠟⢋⢍⡡⠚⡬⣽⣧⠎⣴⣋⢵⠈⢠⣿⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⢟⠘⠀⠏⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣻⢷⣻⣽⣟⣷⣯⢿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⢠⣤⣤⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡏⠀⣸⣿⡉⢦⠧⠙⠠⠘⠿⠷⠄⠀⠒⠤⣯⠽⠁⡂⢄⡛⢌⢪⠣⢇⣼⣿⣿⣽⢹⣯⢊⣠⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⡟⠃⠀⠀⠀⢰⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣽⢯⣟⣷⣻⣟⡾⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠀⠀⠘⢻⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡼⠀⢀⣿⣿⠜⡘⢄⠍⢤⢶⡄⠀⠀⠀⢀⡞⠁⠀⢠⣈⠱⡘⠥⣣⡙⣾⣟⣿⣿⠿⣯⣸⣵⣿⣿⣿⣿ ⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣟⣿⣿⣿⣽⣻⣽⣾⣯⣿⣽⣟⣿⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⣷⠉⠳⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⣄⢠⡇⠀⣼⣿⠇⠊⡔⢃⠐⡘⡎⢟⣆⠀⢠⡞⠀⠄⡄⢣⣂⠩⡱⢎⢃⣾⣿⣯⣁⣰⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⡏⣿⣿⣯⣭⣭⣷⣤⣴⣶⣶⣶⣶⣷⡾⠿⢿⣿⠿⠿⠷⣾⣷⣤⡀⠙⠲⢤⣀⠀⠀⠘⣷⠳⣾⣋⣽⠦⠡⡔⠈⡀⠄⠙⡜⣛⣶⠋⠀⠔⠩⢆⠕⡢⢇⡙⣬⣾⣿⣿⣇⡴⣶⣿⣽⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⢁⣿⣟⣿⢿⣻⡿⣽⣯⢿⣻⣿⣿⣿⣇⠀⠈⢿⣇⠀⠀⠀⠙⢦⡉⠓⠤⣄⡈⠙⠒⠦⢤⣍⣙⣉⡀⠐⡂⠌⣔⠀⠢⠁⠙⠋⠀⠐⠶⣮⣄⡈⢒⠴⣉⣶⣿⣿⣿⢏⣿⢃⣿⠇⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢨⣿⣿⡽⢀⣿⣿⣻⡿⣷⢿⣳⢯⡿⣷⣿⣿⣿⡹⣆⠀⠘⣿⣆⠀⠀⠀⠢⠙⠦⣄⡀⠉⠑⠲⠤⣀⣀⠈⠉⠉⠓⠚⠲⠶⠶⠶⠶⠶⠾⠶⠖⣒⡾⠟⡱⠎⣐⣾⣿⣿⣿⡟⣼⡟⣸⡟⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣯⡅⠀⣿⣿⣻⣽⣯⡿⣽⢯⡿⣟⣿⣽⣿⡇⠘⣧⡀⠘⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠱⣄⡉⠒⠦⢄⣀⣀⠈⠉⠑⠒⠒⠒⠂⠀⠀⠐⣲⣒⣶⠶⠟⠉⣐⠎⢀⣱⣾⣿⣿⣿⡿⢁⣿⠁⣿⣷⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⡳⠀⢀⣿⣿⣟⣿⢾⡽⢾⣯⢿⣿⣿⣿⣿⣿⡀⠈⢷⡀⢬⡟⣦⠀⠀⠀⠀⠈⠻⢷⣦⣤⣀⠉⠉⠉⠓⠒⠒⠒⠒⠚⠉⠉⠉⠁⠀⢠⠐⢈⣠⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢼⣯⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⡿⠇⠀⠨⣿⣿⣻⣿⢯⣟⣯⣟⡿⣿⣿⣿⣿⠿⣿⡄⠀⠻⣗⠮⣽⣧⣄⠀⠀⠀⠀⠈⠻⠿⣿⣿⡿⣷⢶⣤⠤⠄⠀⡀⠐⢀⠂⠀⣀⣤⣶⣿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⡟⠀⠀⢘⣿⣿⣿⡿⣯⣟⡾⣽⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠙⠻⣆⠀⠘⢿⣝⢾⣿⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉⠳⠀⠄⠒⠅⠐⢂⣡⡴⠛⠉⢀⣜⣿⢿⣿⣿⣽⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⠇⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣟⣿⣞⡿⣽⣾⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠈⢧⡀⠀⠙⢿⣟⣿⣻⣷⣦⢤⣤⣀⣀⣀⣠⡀⠔⣈⣀⣤⣶⡿⠛⠁⠀⠀⣠⣾⣿⣿⡿⠟⢫⣿⣿⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡿⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣟⣿⢾⣽⣻⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠳⡄⠀⠀⠙⣿⣇⢿⣯⠀⢡⢉⣌⣩⠽⢿⣛⡟⣿⡿⠋⠀⠀⣀⣤⣾⣿⠟⠛⢁⣠⣶⣾⣿⣳⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⡧⠁⠀⠀⢸⣿⣿⣿⡿⣞⣿⣳⡿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⣿⣮⠿⣶⣠⣀⣀⠀⢈⣲⣽⣞⣉⣀⣴⣶⠿⠟⠛⠉⣀⣤⢾⣯⣿⣿⣿⣳⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⢡⠂⠀⠀⠀⠀⣿⡇⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣟⣯⣿⣟⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣿⣿⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣿⡟⢘⣿⣫⣶⡶⣟⠛⠛⡛⠉⠉⠀⣀⣠⣴⣾⣷⡾⣽⣻⡟⣽⣿⣞⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠛⠃
yall better get ur nasty ahh corn of this platform🧁₊˚⊹♡
🌙 *. - .. *^ ︵___︵ ⋆˚✿˖° (◍•㉦•◍) ꒰っ🧸૮꒱ 🍪🥛 ꒰ ꒱ ----- U--------U
✮♡✮I hׁׅ֮ɑׁׅ֮᥎꫶ׁׅꫀׁׅܻ ꪀׁׅᨵׁׅ ꪱׁׅժׁׅ݊ꫀׁׅܻɑׁׅ֮✮♡✮
can ppl stop asking 'where is the beef' because it takes up space on here use a different platform if you want to comment on others Even though most NSFW content is blocked, please limit it before bots and or moderators restrict and/or take down the submissions site please thx bye
If you'd like to report a bug or suggest a feature, you can provide feedback here. Here's our privacy policy. Thanks!
AI Story Generator - AI Chat - AI Image Generator Free