Self Advirtisement Emojis & Text

Copy & Paste Self Advirtisement Emojis & Symbols Just stfu abt the NSFW, it sucks yes but also its

Just stfu abt the NSFW, it sucks yes but also its automaticlly cencored FOR YOU. So please just leave everyone be and make them create their emoji combos and find them! - pintrest: ₊˚✧ | Stella star

Related Text & Emojis

┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ .𖥔 ݁ ˖ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚★⋆。˚ ⋆★ ٠ ࣪⭑ ┊ ┊ ┊ ⋆ ˚.★₊ ┊ ┊ ★⋆ ₊ ⊹ ┊ ◦ ┊ 𖤐 ꩜˚. ★⋆ ┊ . ˚ ⋆⁺☾₊⋆ ˚★ ⋆˚⟡.• ✮ ⋆⁺ 𖡎 ⋆☆˖ ⋆。𖦹˚. -͟͟͞☆
 °   •  .°•    ✯    ★ *     °     °·                             .   • ° ★ •  ☄ ☆
"ain't no way y'all beefing on emojicombos" BITCH WHERE??? 💀
★‧°𖦹。⋆✮ 🎧 ✮ ⋆。𖦹°‧★
this site is legit 4chan but friendlier cuz why are yall beefing im trying to find emoji combos not paragraphs ong 😭😭
⋆⁺。˚⋆˙‧₊✩₊‧˙⋆˚。⁺⋆
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ˚★⋆。˚ ⋆ ┊ ┊ ┊ ⋆ ┊ ┊ ★⋆ ┊ ◦ ★⋆ ┊ . ˚ ˚★
the beef that y'all random people have with each other is HILARIOUS(╥﹏╥)
yall got better stuff to do than beef on emojicombos bro go tell your mom you love her or sum 💀💀💀💀
Stop writing paragraphs, CAUSE I'M TRYNA FIND EMOJIS- NOT LOOK AT Y'ALLS BEEF.💀
FUCK YOU ALEXANDRA YOU STUPID BITCH. I CANT FUCKING BELIEVE YOU WOULD DO THAT TO ME THIS IS WHY YOULL NEVER SETTLE BECAUSE EVERYONE KNOWS HOW MUCH OF A CHEATER U ARE. U R UGLY AS SHIT AND A PITY FUCK ANYWAY NEXT TIME TRY DEODORANT. FIND ME APRIL 10TH 4PM YOU KNOW WHERE. ₊˚⊹♡
welcome to the theatre. by searching up "beef" and "drama" you have ended up here! here is the menu Popcorn......$15 Soda...........$10 ICEE............$5 other............$11 Heres a blanket and a plushie :)
IM DYING 💀💀 i came here for cute symbols why y’all talking about who slept with who’s bf 😭 why are we talking about porn somebody help i just got here lmao
✶𓏲ּ WHO IS ALEXANDRA AND WHAT DID SHE DO… SHES GETTING FLAMEDDDD 😭꩜ .ᐟ
𝓲 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 ✨💕
There's a girl here that's claiming to have slept w/ my bf. js so you know, she didn't. bc i'm not gonna let a homewrecker ruin my 9 year relation ship that easily. that ugly whxre can rot 💋୭ 🍷 ✧˚. ᵎᵎ 🪞✧˖°.🍒
It's not my fault your brother is hot 💋 XOXO
WHERE THE BEEF AT 🗣️🗣️
yall beef on this website is actually crazy 😭 yall need to actually shut the hell up like ur not doing anything its the kids parents job to protect then online NOT YOURS and if anyhing, you guys beefing about it will incourage the kids that you’re TRYING TO PROTECT, to look up that type of stuff. copy and paste this message and post it atound this site. this needs to be a PSA to stop spreading this info.

Warning: This item may contain sensitive themes such as nudity.

"don't put this in, don't put that in" i'm about to put my foot up your .ss
Can yall stop making such a big deal about the p0rn, 34th rule people, theres p0rn everywhere on the internet, you cant avoid it like stfu i just want emojis and symbols for my stuff 💀💀💀🙄🙄🙄😭😭😭
so i aint the only one searching for drama and beef here? honestly funny to watch people arguing lol
WHERES THE BEEF CAN WE MAKE A BEEF TAG FOR BEEF ,💔
EMMA YOU KNOW WHERE TO MEET ME AFTER SCHOOL I KNOW I WILL WIN 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
HELP ME THE DRAMA IS SO CHEESY THAT IM FR WHEEZING 😭😭😭💀💀
ALEXANDRA YOU CHEATING PIECE OF SHIT!!!!!!!!!!!!!!! ₍ ᐢ.ˬ.ᐢ₎˚୨ *ೃ༄
GUYS MY BEST FRIEND FUCKED MY BROTHER UHMMM#
⌗ SOME BITCH FUCKED MY BF (YK WHO U ARE CAMERON)
yall im a kid on this website and…. its so preppy in here 🤑🤑😘😘
dramama i bring dramama with my girls in the back 🗣️ (argue more its so fun to watch)
OMG I FOUND THE “BEEF” (sorta) JUST SEARCH “BEEF” SOME GURL LITERALLY SAID “THERE IS A GIRL ON HERE AND SHE SLEPT WITH MY BOYFRIEND FUCK YOU YOU LITTLE SLUT FACE 💋🫐💸🍰💐🍨 ྀི🍑“
⊹ . ༉‧₊🍽‧₊˚🥩⊹ . ༉‧₊
yall saying theres beef here MF WHERE?
As a 21 year old who got in drama on mental health app Vent when i was 15, I will say that one day you will all look back on this point in your life and realize that getting into discourse about nsfw ascii art on an emoji website is the funniest shit imaginable. Good to know that today's youth are still as buck wild as I was at this age god bless. 🙏
yall there's a app called "twitter" add each other (´。• ◡ •。`) ♡
ok since we bringing real drama on here….. (i know they might see this since they go on this website bit whatevs) i knew a girl who had a bf of 9 years and her friend, and her bf cheated on her w/ ME.. thats so embarassing cause imagine ur NINE YEAR relationship being ruined in a minute!!… she was obvs too ugly for him, no wonder 🎧ྀི. ݁₊ ⊹ . ݁˖ 𝜗𝜚 . ݁જ⁀➴ - xoxo Alexandra 🤭✰
girl...amy yk damm n well i didnt fuck ur bestfriend nathan...🤦
THE BEEF ON THIS WEBSITE IS FUCKING ITTT❕
WHY AM I ONLY SEEING THE "NO WAY YALL R BEEFING IN EMOJICOMBOS.COM" BUT NOT THE ACTUAL BEEF WTF
The drama going on here is over ( or at least i hope ) BUT ITS SO FUNNY TO REREAD EVERYTHING 😭 ON EMOJICOMBOS.COM ??
my gyatt is big 🤍
THERE IS A GIRL ON HERE AND SHE SLEPT WITH MY BOYFRIEND FUCK YOU YOU LITTLE SLUT FACE 💋🫐💸🍰💐🍨 ྀི🍑
BEEF REVOLUTION🍖🍖🍖🍖🍖🍖‧₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡
yall are genuinely odd for beefing on EMOJICOMBOS.COM… anyways ྀིྀིྀིྀིྀི ˖ ݁𖥔 ݁˖ 𐙚 ˖ ݁𖥔 ݁˖
wheres the beef yall schizophrenics or smth 😭😭★✰
GUYS ROSIE AND AMY R BEEFING JUST SEARCH UP ''erm'' OR ''hate'' 😀
You guys do realize the website allows it? if they didn't it would be deleted lmao not saying im siding woth anyone im pointing out the obvious i mean they already know theres porn as it gives you a warning that something may contain nudity but yeah this website allows porn 💀💀💀 but its funny watching y'all fight over something that is allowed if the owner of the website wanted it to be allowed their allowed to become they're the owner not you so they wont do anything
bro go fight somewhere else this is fr not twitter 💀ྀིྀིྀིྀིྀི ⊹ ࣪ ˖💀
✧˖°.ֶָ֢୨ৎ♱⚝⋆⭒˚。⋆₊ ⊹.ᐟ˙✧˖° ༘ ⋆。˚𝜗𝜚˖ ݁𖥔 ݁˖ 𐙚 ˖ ݁𖥔 ݁˖✮⋆˙ᯓ★. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁⋅˚₊‧ ୨୧ ‧₊˚ ⋅♱🌌୭ 🌀 ✧ ˚. ᵎᵎ 🔮
★彡⋆⭒˚.⋆⊹𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐈'𝐯𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 "𝐓𝐡𝐎𝐫𝐧𝐘 𝐩𝐩𝐥 𝐩𝐥𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐞𝐛𝐬𝐢𝐭𝐞" 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫'𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐛𝐚𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐩𝐩𝐥 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐲 𝐤𝐢𝐝𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐬𝐟𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐫𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐝𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐩𝐢𝐱𝐞𝐥𝐬 𝐨𝐦𝐟𝐠⋆⭒˚.⋆⊹ 彡★
who cares about ao3 or wattpad when we got EMOJI COMBOS . COM DRAMA LOLLL 🩰
🃏🃏🃏🐦‍⬛help why is everyone shitting on there pants
⋆˚☆˖°⋆⭒˚。 ‧₊˚ ⭒ ˚˖°⋆
THE BEEF ON HERE IS SO ENTERTAINING HELP MEE😭😭😭
where tf is the beef i came from tiktok 🤨
idk how long it's been since the beef thing but it's just the funniest shit ever 😭😭
idk what yall r yapping about but ill lit look up “bunny” “cute” and literal nsfw pops up. yall are saying yall dont see it then yall lying. it is outta hand and their nasty selfs need to stop simple as that
OK YALL I UNDERSTAND THAT THERE ARE A LOTT OF WEIRD ASS PPL HERE AND THAT YALL R TRYNA HELP BUT YALL GOTTA STOP USING CURSE WORDS UNLESS YOU WANT "6 yo" KIDS TO SAY THAT SHIT...xx i love yall but PLEASEEE (ik i cussed js ignore it xoxo 💋) ALSO PEOPLE WHO ARE SAYING THAT THEY"RE FIGHTING INVISIBLE PEOPLE WHO ARE WEIRD JS DO NOT GAF, LET THEM DO WHAT THEY'RE DOING BECAUSE THEY ARE EATINGG ALSO SORRY IF YALL R JS TRYNA FIND CUTE COMBOS N YALL GET FLASHED...ALSO SORRY FOR WRITING A LITTLE TOO MUCH (teehee <33)
WHO THE ACTUAL FUCK IS ALEXANDRA💀
no but all these people tryna get attention ☠ either way im here for the tea 🍷🗿
HE WANTED ME NOT YOU HUN 😍😍
🛸 .  •.  🌎 ° .• 🌓 •  .°•  • 🚀 ✯. •. . •.  . • ★ *     °  .  🛰  °·  •.      ๏        .•       🪐 . • • ° ★ •  ☄. ๏ •. . •. . •. . •. • ▁▂▃▄▅▆▇▇▆▅▄▃▂▃▄▆▇▇▆▅▄▇▆▅▄▃▁▂
VERONICA. WHAT ARE YOU FOING ON HERE I BANNED YOU FROM THIS WEBSITE IM COMING FROM SOUTH KOREA RIGHT NOW TO GIVE YOUR 😍 A SPANKING RIGHT NOW. YOUR 16?! STOP RIGHT NOW OR I WILL GO AGAINST YOU IN COURT.
i found 18+ things under the tags "god", "allah", "quran", "jesus", etc. before it was like okay this is gonna happen on a website where you can literally write anything, but now it is just getting disgusting. if you are one of the people who have posted these things then honestly do whatever you want, but just know it is truly disgusting.ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ! 凸( •̀_•́ )凸
THERE IS A GIRL ON HERE AND I SLEPT WITH HER BOYFRIEND FUCK YOU YOU LITTLE CUNT BREATH🙇‍♀️👃💋🛌💀🐊🕊️
i just pissed my pants who wants a taste ₊˚⊹♡
yall is it just me or have i not seen any beef or nsfw on this website yet (yet... 😰)
WHAT DID I DO AMY? BRUH (ᴗ_ ᴗ。)
WHERE ARE THE PEOPLE BEEFING 🥺👉👈🌸
§.•´¨'°÷•..× 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒓𝒂𝒎𝒂 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒖𝒏𝒏𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒐𝒘 𝒂𝒓𝒆 𝒌𝒊𝒅𝒔 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒔𝒇𝒘 𝒔𝒕𝒖𝒇𝒇 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒃𝒓𝒂𝒊𝒏𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒇𝒂𝒊𝒓𝒚 𝒅𝒖𝒔𝒕- ×,.•´¨'°÷•..§⠀⠀⠀⠀⠀⠀
dont bruh me rosie, yk what you did....you fucked my best friend ( 。 •̀ ᴖ •́ 。)
WHAT BEEF YALL TALKING ABOUT 😭😭
stfu slut yk you did..like why tf u lying..😶
guys stop saying "don't post NSFW, there are kids etc etc" just fill this place with aesthetic things and outnumber all the sus combos!
erm actually.... 🤓☝️
˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ beef ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
ROSIE...STFU UGLY FACE!
there isnt drama on a VERY similar website! ୧ ‧₊˚ 🍮 ⋅ ☆ https://emojidb.org/cutecore-emojis
/) /) ( -. -) Yes, today is Opposite day! Mmm! (づ🧁 (\ (\ (• .• )... (U U) /) /) ( •. •) (づ 🧁 You want it!? (\ (\ (• .• ) No! U U) /) /) ( •. •) 🧁⊂) sike /) /)💭 ( •. •) 🧁⊂ Wait, today is opposite day, so i’ll give it. /) /) ( >.<) Ugh, fine here. (づ🧁 (\ (\ (•ᴗ• )YAYYY!! THANKS!! I'LL ONLY TAKE A LITTLE NIBBLE!! 🧁 < ) (eats all of the food) /) /) ( •。•) OH! NOOOOO! (づ (\ (\ (- .- ) Mmm! That was yummy! (U U)
idk whats happening but follow theneed2confess on tiktok guys 🐹🎀💫🪽
WHERES THE GODDAMN BEEF.🆘🆘🆘
✞☠︎ᴡʜʏ ɪs ᴛʜᴇʀᴇ ʙᴇᴇғ ʜᴇʀᴇ ᴡʜᴏ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛʜɪs?☠︎✞
★✩°。⋆⸜ 🎧✮
🥩🐑˖⁺‧₊˚♡˚₊‧⁺˖🐏🥩
🔬₊˚✧𑁍.ೃ࿔*:・
the shakespearean rickroll 😎😎 We're nay strang'rs to loveth thee knoweth the rules and so doth i (do i) a full commitment's what i'm bethinking of thee wouldn't receiveth this from any oth'r guy i just wanna bid thee how i'm humour gotta maketh thee und'rstand nev'r gonna giveth thee up nev'r gonna alloweth thee down nev'r gonna runneth 'round and des'rt thee nev'r gonna maketh thee caterwauling nev'r gonna sayeth goodbye nev'r gonna bid a forswear and did hurt thee we've known each oth'r f'r so longeth thy heart's been aching, but thou art too dainty to sayeth t (say t) inside, we both knoweth what's been going on (going on) we knoweth the game and we're gonna playeth t and if 't be true thee asketh me how i'm humour bid not me thou art too blindeth to seeth nev'r gonna giveth thee up nev'r gonna alloweth thee down nev'r gonna runneth 'round and des'rt thee nev'r gonna maketh thee caterwauling nev'r gonna sayeth goodbye nev'r gonna bid a forswear and did hurt thee nev'r gonna giveth thee up nev'r gonna alloweth thee down nev'r gonna runneth 'round and des'rt thee nev'r gonna maketh thee caterwauling nev'r gonna sayeth goodbye nev'r gonna bid a forswear and did hurt thee we've known each oth'r f'r so longeth thy heart's been aching, but thou art too dainty to sayeth t (to sayeth t) inside, we both knoweth what's been going on (going on) we knoweth the game and we're gonna playeth t i just wanna bid thee how i'm humour gotta maketh thee und'rstand nev'r gonna giveth thee up nev'r gonna alloweth thee down nev'r gonna runneth 'round and des'rt thee nev'r gonna maketh thee caterwauling nev'r gonna sayeth goodbye nev'r gonna bid a forswear and did hurt thee nev'r gonna giveth thee up nev'r gonna alloweth thee down nev'r gonna runneth 'round and des'rt thee nev'r gonna maketh thee caterwauling nev'r gonna sayeth goodbye nev'r gonna bid a forswear and did hurt thee nev'r gonna giveth thee up nev'r gonna alloweth thee down nev'r gonna runneth 'round and des'rt thee nev'r gonna maketh thee caterwauling nev'r gonna sayeth goodbye nev'r gonna bid a forswear and did hurt thee

Warning: This item may contain sensitive themes such as nudity.

me:: casually scrolling through symbols for my name on discord people:: its time to stand up and defend against these innapropiate people me:: awh, waste your time over that? the adults:: aight bet, i’ll start a war with you. me:: but your wasting time too. other people:: STOP SPREADING MESSAGES, YOUR WASTING SPACE FOR SYMBOLS me:: but that message is wasting symbols? oh god. american revolution 2.0
⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣦⡄ ⣠⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃ ⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠁⠀ ⠀⠀⠉⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠀⠀ ⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿⢿⣿⣿⣿⣿⠀⠀ ⠀⠀⠘⠸⣿⣿⠟⠉⠀⠀⠉⠛⠛⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
anyways unpopular opinion: ship and let ship. ship discourse is so annoying and i see it EVERYWHERE. dont like someones ship? BLOCK THEM ANDIGNORE THE CONTENT. "i agree with this but not when it comes to proships!" YES WHEN IT COMES TO PROSHIPS Y DO U CARE SO MUCH BLOCK THE PERSON PEOPLE ARE DYING
⋆౨ৎ˚⟡˖ ࣪go die (,,>ヮ<,,)🎀
tongue kisses you in a “check out my discord 🥺👉👈🦒☄️☄️” way
I DO TAXIDERRMYY WE DO TAXIDERMYY I DO TAXIDERMYY WE DO TAXIDERMYY EMBALMIN FLUID LIGHTER FLUID BURN YO FUCKIN BODYY WELL MAKE U TAXIDERMY WELL MAKE U TAXIDERMYY T-A-X-I-D-E-R-M-Y T-A-X-I-D-E-R-M-Y PARTY WIT THE DEER HEADS ALLLL DAMN NIGHT WELL MAKE U TAXIDERMY WELL MAKE U TAXIDERMYY🙏
Guys this is an emoji app whats the beef for..🥇🍖
NAH WHY YALL BEEFIN ON EMOJICOMBOS.COM😭😭🥛
The beefing in this website is mind-boggling, anyways don't mind me keep scrollingദ്ദി ˉ͈̀꒳ˉ͈́ )✧
If you'd like to report a bug or suggest a feature, you can provide feedback here. Here's our privacy policy. Thanks!
AI Story Generator - AI Chat - AI Image Generator Free